Levering

Ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse. Vi leverer altid fragtfrit ved køb over 499,- med GLS til nærmeste pakkeshop eller med Budbee i Danmark. Fragt for køb under 499 kr. koster fra 39 kr. Ønsker du at få pakken sendt til en valgfri adresse i Danmark koster det 50 kr. Vi sender alle varer som pakker, hvilket gør det muligt at spore dem, hvis der skulle opstå problemer, eller pakken ikke kommer frem. Du skal dog være opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer, før du kan spore din ordre.Bliver pakken ikke afhentet og derfor returneret til Núnoo koster det 40 kr. Dette vil blive fratrukket fra det beløb som automatisk bliver tilbageført når Núnoo modtager pakken retur.

Ordrer afsendt med BudBee afhentes alle hverdage og leveringstiden er ca. 3-4 arbejdsdage.

Betaling

Køb hos Núnoo kan betales med følgende kort: Visa, Dankort, Mastercard, Maestro og Visa electron. Derudover kan du betale med Mobilepay. Beløbet bliver først fratrukket din konto når varerne afsendes fra vores lager. Alle priser er inkl. 25% moms. EU kunder skal dog være opmærksomme på, at de altid skal betale told. Vi bruger en krypteret SSl forbindelse og det er kun PBS som kan læse dine informationer. Núnoo kan ikke se dine personlige data.

Hvor er min ordre?

Du vil modtage en ordrebekræftelse, samt besked med tracking nr så snart at din ordre er pakket. Alle vores pakker leveres til et posthus eller en pakkeshop nær den adresse, du har opgivet ved bestillingen. Du får en sms eller mail, så snart du kan hente din pakke. 

Kan jeg ændre eller slette min ordre?

Vi kan desværre ikke ændre din ordre dog kan vores kundeservice annullere din ordre, så længe den endnu ikke er blevet behandlet af vores lager. Kontakt os, så hjælper vi dig.

Er min ordre gået igennem?

Du får en ordrebekræftelse til den email du har opgivet, næsten lige efter at dit køb er blevet godkendt. Psst! .. tjek eventuelt din spam mail – her kan den godt gemme sig. 

Købet gik ikke igennem, men der er blevet lavet en reservation alligevel?

Der kan i sjældne tilfælde være en reservation på din bankkonto, selvom der opstod en fejl. Denne frigøres i så fald indenfor 1-5 bankdage. 

Forbehold

Núnoo tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl og stavefejl.*Det er ikke muligt at kombinere rabatkoder med andre rabatter, eller på allerede nedsatte varer. Vi tager forbehold for fejl i rabatkoder og betaler ikke penge retur efter foretaget køb.

Hvordan foretager jeg en returnering?

Vi tilbyder 14 dages fuld returret, hvor du kan meddele os på info@nunoo.dk at du har fortrudt købet og derefter sende varen retur i op til 14 dage. Returretten gælder fra den dag du modtager dine varer. Såfremt den fulde returret skal være gældende, skal håndteringen af varerene foregå således, at varerne ikke har mistet værdi. Vi anbefaler derfor at varerne afprøves som i en fysisk butik. 

Har varen været i brug (mere end blot at prøve den som i en fysisk butik) og du fortryder købet kan varen ikke længere returneres. 

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet tilbage til samme konto som er der betalt fra.

Vi tilbyder fri returret i hele DK, men gør opmærksom på, at køber selv står for forsendelsesomkostningerne ved retur i udlandet. Varen skal sende med omdeling, da vi ikke afhenter pakker i pakkeshops. OBS: DAO leverer ikke til erhvervsadresse. 

Pakker der afsendes som returvarer, skal sendes til følgende adresse: 

Núnoo 
Generatorvej 8A, port 5 
2860 Søborg

Husk at gemme returkvitteringen fra din indlevering, indtil du får en returbekræftelse fra os. 

Har i modtaget min retur?

Fra det øjeblik, du indleverer din returpakke på posthuset, kan det tage op til 14 dage, før du bliver tilbagebetalt. Du får en returbekræftelse via e-mail, så snart vi har behandlet din retur. 

Hvordan foretager man en reklamation?

Du har ret til reklamation af dit køb indenfor 24 måneder. Reklamationen dækker ikke, hvis den er opstået ved forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Du skal kunne fremvise et gyldigt bevis på dit køb med enten en ordrebekræftelse eller en bankbetaling. Du skal skrive og sende dit købsbevis til os på claims@nunoo.dk, hvorefter vores reklamationsafdeling vil tage hånd om sagen. Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til fem hverdage, før man får et svar på sin reklamation. 

Vi gør opmærksom på, at sølvbelægningen på vores taskers lynlåse og spænder med tiden kan miste lidt af sølvfarven. Under sølvfarven er spænderne og lynlåsene bronzefarvede. Alle lynlåse og spænder er nikkelfri.

Reklamationsvarer sendes til følgende adresse:

Núnoo
Generatorvej 8A, Port 5
2860 Søborg 
Denmark

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os